[ad_1]
آمازون با استفاده از داده های مشتری مشتری ، تی شرت سفارشی را با قیمت 25 دلار راه اندازی می کند
برچسب ها: # دیتا ، # عکس ، # آمازون ، # تی شرت ، # مد
(واشنگتن پست ، هدر کلی)
در ماه گذشته ، آمازون مجموعه ای از خدمات را راه اندازی کرده است که از عکس های کل بدن مشتری استفاده می کند. اخیراً کشف شده لباس های مخصوص است که باعث افزایش جذابیت مشتریان می شود. مانند سرویس اول ، نیازی نیست که چند لباس در لباس زیر بگیرید.
به طور خاص ، اولین سرویس برنامه مراقبت های بهداشتی Halo است. این سرویس با تجزیه و تحلیل تصویر 360 درجه کاربر از بدن ، شاخص توده بدن را اندازه گیری می کند. این یک سرویس است که به بهبود سلامت مصرف کنندگان کمک می کند ، اما برای اندازه گیری دقیق باید از لباس زیر عکس بگیرید.
از طرف دیگر ، سرویس “ساخته شده برای شما” که اخیراً راه اندازی شده است نیازی به عکس پوشیدن لباس زیر ندارد. این سرویس از عکسهای جلو و کنار کل بدن که توسط کاربران لباس پوشیده گرفته شده است. این عکس برای اندازه گیری اندازه بدن کاربر برای ایجاد یک تی شرت سفارشی استفاده می شود. آمازون تأکید می کند که خدمات ساخته شده برای شما می تواند مرحله دست و پاگیر در انتخاب اندازه هنگام خرید لباس را از بین ببرد.
سرویس Made for You مشابه Halo است. وقتی کاربر با تلفن هوشمند یک عکس کامل بدنه می گیرد و آن را در سرور آمازون بارگذاری می کند ، این نرم افزار داده های بدن کاربر را تجزیه و تحلیل می کند. آمازون می گوید که کارمندان آن عکس مشتری را بررسی نمی کنند و پس از استخراج اطلاعات بدنه توسط نرم افزار ، آن را به طور خودکار حذف می کند.
داده های عکس بدن که با تلفن هوشمند یا دوربین گرفته می شوند نه تنها برای برنامه های بهداشتی ، بلکه برای صنعت مد نیز بسیار مورد توجه است. برنامه مراقبت های بهداشتی به نام برهنه از یک دوربین ویژه برای ایجاد بدن کاربر در سه بعدی دقیق استفاده می کند. با این کار می توانید تغییرات وزن و توده عضلانی را به طور دقیق اندازه بگیرید. اپلیکیشن مد Zeekit خدماتی را ارائه می دهد که به مشتریان عکس های گرفته شده در تاپ و شلوارک تانکی را نشان می دهد ، در واقع لباس های مختلفی پوشیده اند تا نمای واقعی آنها را نشان دهند.
تصمیم گرفتم برای تهیه عکس از خودم و سفارش یک تی شرت سفارشی از خدمات Made4U استفاده کنم. ابتدا در برنامه آمازون گزینه های مورد نظر مانند رنگ ، طول ، شکل گردن و پارچه را انتخاب کنید. سپس باید قد و وزن خود را به همراه 2 تصویر از کل بدن خود وارد کنید.
آمازون پس از طی این مراحل ، یک آواتار سه بعدی برای کاربر ایجاد می کند به نام “بدنه دوگانه مجازی”. پوشیدن تی شرت با این آواتار به شما نشان می دهد که چه شکلی است. سرانجام ، تی شرت ها در ایالات متحده آمریکا ساخته می شوند و پس از ایجاد آواتار ، عکس کاربر از سرور پاک می شود.
پیراهن 25 دلاری سفارشی چطور؟ من یک آشنای تی شرت نیستم ، اما تی شرت های آمازون تحویل داده شده کاملاً ساده و آراسته بودند. به نظر می رسید یک تی شرت کوچک معمولی است. آنها به من گفتند که نام کمر و برچسب من برای سفارش ساخته شده است. (می توانید عبارت مورد نظر را در 9 کاراکتر انتخاب کنید.)
با گذشت زمان ، کیفیت تی شرت آشکار می شود. پس از خرید ، آن را سه بار پوشیدم ، یک بار شسته و خشک کردم. تا اینجا ، او سالم به نظر می رسد. درزها به ترتیب حفظ شده و شکل و اندازه پیراهن بدون تغییر باقی مانده است. مشتریانی که با اندازه های استاندارد لباس های آماده دست و پنجه نرم می کنند ، می توانند مزایای لباس های دوخته شده را احساس کنند. با این وجود ، برای کاربرانی که برای لباس های آماده مناسب هستند ، آپلود عکس و اندازه گیری اندازه می تواند یک فرآیند دشوار باشد.
آمازون یک بار پس از کار بر روی محصولات مد با استفاده از عکس های مشتری ، تجارت خود را تعطیل کرد. این ظاهر 199 دلاری است که در سال 2017 منتشر شده است. EcoLook مجهز به دوربین مربع طویل ، از کاربران با لباس های مختلف عکس و فیلم گرفته و براساس آن ، هوش مصنوعی و مشاوره متخصصان مد را برای توصیه لباس مناسب ترکیب کرده است. در ماه مه سال گذشته ، آمازون اعلام کرد که فروش دستگاه های EcoLook خود را متوقف می کند. با این حال ، سرویس خود از بین نمی رود. وقتی در برنامه خرید آمازون عکس می گیرید ، می توانید نکات مد مانند “چکمه های پاشنه مشکی بپوشید” دریافت کنید.
اکنون می توانید این فناوری ها را بدون تجهیزات گران قیمت پیاده سازی کنید. با بهبود عملکرد دوربین گوشی های هوشمند و پیشرفت فناوری پردازش تصویر ، حتی می توان عکس های دو بعدی را به صورت سه بعدی اندازه گیری کرد. جدیدترین آیفون اپل دارای اسکنر رهبر است که با لیزر نقشه برداری می کند. این به شما امکان می دهد تصویر بسیار دقیق تری ایجاد کنید.
با پیشرفت فناوری اندازه گیری بیومتریک در چند سال گذشته ، کاربران از خدماتی بهره مند شده اند که تمایلی به حمله به حریم خصوصی ندارند. به عنوان مثال ، از آنجا که به دستگاه های هوشمند اعتماد می شود که از اطلاعات شخصی حساس بدن شما استفاده می کنند ، شما عادت دارید که از صورت یا اثر انگشت خود برای باز کردن قفل تلفن هوشمند خود استفاده کنید.
با این حال ، حتی کاربرانی که داده های شکل صورت خود را برای سرویس راحت در اختیار دستگاه قرار داده اند ، می توانند بدن پوشیده از لباس خود را حساس تر و شخصی تر ببینند. شما ممکن است تمایلی به ارائه اطلاعات مربوط به بدن نداشته باشید ، به ویژه هنگامی که بدون احراز هویت خاص یا رمزگذاری امنیتی استفاده شود. با این حال ، شرکت هایی که از عکس و فیلم مشتری استفاده می کنند ، احساس می کنند خدمات آنها ارزش درخواست این اطلاعات حساس را دارد.
MTailor که لباس های مردانه تولید می کند ، قبلاً خدماتی را ارائه داده است که از 6 سال پیش با دوربین گوشی های هوشمند اندازه مشتری را اندازه گیری می کند. این یک فناوری مشابه Made4U آمازون است. کاربر هنگام چرخش در جلوی دوربین یک تصویر کامل از بدن می گیرد و نرم افزار برای اندازه گیری اندازه بدن مشتری تصویر را کالیبره می کند. این لباس ها متناسب با اندازه اندازه گیری شده در آسیا ساخته می شوند و برای مصرف کننده ارسال می شوند.
مایلز پن مدیر عامل شرکت M Taylor گفت که او می داند چرا آمازون برای اولین بار یک سرویس تولید تی شرت راه اندازی می کند. تی شرت ها نه تنها راحت تر از شلوار یا کت و شلوار در فرم بدن قرار می گیرند ، بلکه حتی اگر خطایی در اندازه گیری وجود داشته باشد ، تا حدی نیز می پوشند.
اگر این سرویس ساخته شده برای شما موفقیت آمیز باشد ، به عنوان اولین لباس آمازون ثبت می شود. در همین حال ، آمازون در حال تلاش برای ورود به حوزه مد است. با این حال ، برخلاف وسایل کاربردی مانند باتری ، لباس و وسایل مد با ساخت آنالوگ های برند آمازون دشوار است.
ایجاد لباس مجازی سفارشی خصوصاً در هنگام شیوع بیماری همه گیر مفید است. طراحان مجبور نیستند اندازه گیری مشتری را انجام دهند یا برای امتحان به فروشگاه لباس مراجعه کنند ، آنها می توانند لباس های سفارشی را که روبروی یکدیگر نیستند ایجاد کنند و بپوشند. از قضا ، به دلیل همه گیری ، بندرت لباس جدید می پوشید ، که بر مزایای لباس مجازی سفارشی تأکید دارد.
مدیر عامل M ، تیلور پن در مورد مشکلات همه گیر صحبت کرد.
“راستش را بخواهید ، افراد کمی لباس عروسی یا خارج از فعالیت را خریداری می کنند. تحمل سخت است. “
[ad_2]