[ad_1]

نوآوری تجارت الکترونیکی در سال 2021 برای تسریع تغییر در 5 سال

برچسب ها: # دیجیتال ، # رسانه اجتماعی ، # تجارت اجتماعی ، # آنلاین ، # توزیع ، # تجارت الکترونیکی ، # تجارت الکترونیکی

5 ژانویه 2021 | از: malecon | فناوری اطلاعات ، مدیریت ، اقتصاد بدون شرح

(Gdinet ، Vala Afshar و Tony Pizza)

مشاهده متن اصلی

در سال 2020 ، با دیجیتالی شدن سریع خرده فروشی و خرید ، دنیای تجارت الکترونیکی که انتظار می رفت سال ها بعد ظهور کند ، ظهور کرد. در سال 2021 ، تجارت اجتماعی ، توسعه خرید چند کاناله ، نوآوری در مغازه ها و تجارت بی سر و صدا باعث تحریک نوآوری در تجارت الکترونیکی خواهد شد.

اینکه امسال متفاوت از گذشته باشد کافی نیست. مغازه ها دیجیتالی می شوند و میزهای آشپزخانه به زودی میز سالن های کنفرانس می شوند. نحوه زندگی ، کار و خرید ما به طرز چشمگیری تغییر کرده است. با این حال ، برخی از چیزها تغییر نکرده اند. ارائه یک تجربه عالی مشتری بسیار مهم است. سال 2020 دری را برای تغییر ایجاد کرد که با گذشت زمان پیشرفت می کند.

حتی برای کسب و کارها بسیار مهم است که دقیقاً از چشم انداز خود بدانند و یک تجربه کاربری شخصی را ارائه دهند. شرکت هایی که در انجام این تکالیف موفق عمل کرده اند ، مارک هایی که در درک دیدگاه های مختلف مشتریان خود سرمایه گذاری کرده اند ، می توانند توجه مشتریان را به خود جلب کرده و یک مزیت نسبی در بازار کسب کنند. در حالی که 66٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند که مشاغل نیازها و انتظارات خود را بدانند ، تنها 34٪ از مصرف کنندگان می گویند که در واقع مشاغل از نیازها و انتظارات مشتریان خود آگاه هستند. علاوه بر این ، بیش از نیمی از (52٪) مشتریان انتظار خدمات شخصی دارند.

بنابراین شرکت ها در آینده چه کاری باید انجام دهند؟ یک راه ارائه اطلاعات در زمان واقعی برای همه کارمندان است. این در مورد ارائه محصولات و خدمات شخصی به مشتریان است ، مهم نیست که از کدام فروشگاه یا اداره بازدید می کنند. طبق یک نظرسنجی Salesforce ، 76٪ از مشتریان انتظار دارند که ارتباطی فعال بین بخش ها برای اطمینان از خدمات ثابت داشته باشند. با این حال ، 54٪ از مشتریان عمدتا معتقدند که به اشتراک گذاری اطلاعات بین بخش های فروش ، خدمات و بازاریابی به درستی کار نمی کند.

قبل از سال 2020 ، مصرف کنندگان به تحول دیجیتال عادت کرده بودند. فقط با یک کلیک از خدمات شرکت های مختلف از آمازون گرفته تا هولو استفاده کردم. از آنجا که فاصله اجتماعی به دلیل همه گیری کرونا 19 به امری عادی تبدیل شده است ، نه تنها مشتریان دیجیتال موجود بلکه پایگاه های جدید مشتری نیز معاملات آنلاین را آغاز کرده اند. دیجیتال علاوه بر اینکه یک ابزار مفید است ، به یک سرویس اصلی تبدیل شده است. در همان زمان ، شرکت ها مجبور بودند سرعت تحول دیجیتال خود را تسریع کنند. “معاملات آنلاین از 42٪ در 2019 به 60٪ در 2020 رسیده است.”

رشد چشمگیر تجارت دیجیتال در سال 2020

طبق گفته Salesforce ، 80٪ از مصرف کنندگان تجربه مشتری را به اندازه محصول یا خدمات خود مهم می دانند. و مهمترین تجربه مصرف کننده برای سال 2020 خرید دیجیتال غیرمتمرکز بود. تجارت الکترونیکی جهانی فقط در اوایل دسامبر در هفته سایبر 36 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. فروش جهانی دیجیتال در سه ماهه دوم رکورد 71٪ رشد کرده و در سه ماهه سوم به 55٪ رسیده است. مصرف کنندگان در سراسر جهان در این هفته سایبری رکورد 270 میلیارد دلار (296 تریلیون بوی بد) خرج کردند. این نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشت و بیش از انتظارات کارشناسان بود. در این مدت ، دستگاه های تلفن همراه 71٪ از ترافیک و 55٪ از سفارشات را تشکیل می دهند ، در حالی که معاملات سفارش داده شده توسط رایانه 26٪ از ترافیک و 41٪ از سفارشات را تشکیل می دهند. ما شاهد تحولاتی در تجارت الکترونیکی بوده ایم که در دهه آینده اتفاق می افتد و فقط طی چند ماه اتفاق می افتد.

اولین ذهنیت دیجیتال در دوره عادی جدید ضروری است

مک کینزی دریافت که بیش از 75٪ از مصرف کنندگان در ایالات متحده روش خرید و برچسب زدن از طریق بیماری همه گیر COVID-19 را تغییر داده اند. سه دلیل که مصرف کنندگان به جای یک محصول موجود به دنبال یک مارک جدید هستند ، ارزش ، قیمت مناسب و راحتی آن است و محصولاتی که از نظر ایمنی آزمایش نشده اند انتخاب نمی شوند. علاوه بر این ، شرکت ها برای رقابت در دوره عادی جدید باید معاملات دیجیتال ، پرداخت های غیر حضوری ، سفارشات آنلاین و وانت های محدود کننده را داشته باشند. Salesforce گزارش می دهد که شرکت های ارائه دهنده روش های خلاقانه برداشت 29٪ در فروش رشد کرده اند ، در حالی که شرکت هایی که فقط گزینه های انتخاب در فروشگاه را ارائه می دهند تنها 22٪ رشد داشته اند.

یک درس مهم برای سال 2020: هر مشاغل باید دیجیتالی باشد

Salesforce بیش از 1 میلیارد داده تجارت الکترونیکی را برای فصل تعطیلات سال 2020 تجزیه و تحلیل می کند. برای پیش بینی سال 2021 و بعد از آن ، ما نظر مدیر فروش Salesforce ، تونی پیتزا را جویا شدیم. تیم مدیر پیتزا در حال همکاری با مشتریانی است که امسال به سرعت از فن آوری های جدید استفاده می کنند.

“چالش های زیادی برای بهبود تجربه مشتری وجود دارد. نماینده: 1. ارتباط مستقیم با مشتریان نهایی ، 2. گسترش معاملات دیجیتال ، 3. نوسازی سیستم عامل های سنتی ، 4. تحویل غیر منتظره ، 5. کاهش سودآوری ، 6. ادغام در یک کانال آفلاین ، 7. گسترش بستر برای مشارکت در شبکه اجتماعی مورد نیاز است. “

در حال حاضر تغییراتی در همه جا اتفاق می افتد و اکثر شرکت هایی که از رقابت عقب هستند فوراً نیاز به اتخاذ چنین سیستمی دارند. این شرکت ها در نقشه راه خود برای سال 2019 اهداف مشابهی را تعیین کرده اند و هدف این است که در سال 2025 باشد.

درسی برای تجارت در سال 2020 این است که هر مشاغل باید تجارت دیجیتالی ارائه دهند. این کار با تحقق اولویت دیجیتال شروع می شود. مدیر پیتزا گفت که رهبران شرکت ها تلاش می کنند تا قابلیت های اصلی دیجیتال خود را ماهها و نه سالها تجهیز کنند. بنابراین ، زمان رسیدن به نقشه راه موجود باید 3 تا 5 سال قبل از هدف اولیه باشد. شرکت ها برای دستیابی به تغییراتی که طی 5 سال آینده در سال 2021 هدف گذاری کرده اند تلاش خواهند کرد و ما باید براساس آن آینده را پیش بینی کنیم.

8 تحول دیجیتال در سال 2021

این هشت روند تحول دیجیتال در سال 2021 است که توسط Mulesoft و همکاران پیش بینی شده است.

  1. فرهنگ آماده دیجیتال: برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون مشتری و ایجاد جریان های درآمدی جدید ، باید خدمات دیجیتال در مقیاس بزرگ را به سرعت ارائه دهیم.
  2. دموکراتیک سازی نوآوری: شما باید به سرعت تجربه مصرف کننده دیجیتال را توسعه دهید. مشاغل نیاز به استفاده از فناوری اطلاعات برای یافتن راه حل برای خود و به اشتراک گذاری سریع آنها دارند.
  3. Composite Enterprise: برای انعطاف پذیری بیشتر ، یک پایگاه داده از برنامه های فوق تخصصی ایجاد کنید. به جای ایجاد هر بار یک برنامه جدید ، باید از برنامه های موجود استفاده کرده و آنها را دیجیتالی کنید.
  4. اتوماسیون: بهره وری را هدایت کنید و فرایندهای مبتنی بر اتوماسیون را بهبود ببخشید. رابط برنامه نویسی برنامه (API) یک عنصر اصلی در دستیابی به اتوماسیون و بهبود عملکرد است.
  5. حفاظت از API: یک شرکت معمولی 900 برنامه کاربردی دارد. با رشد شبکه ، کانال هک نیز رشد می کند. شما به محافظت از API محکم نیاز دارید.
  6. خدمات خرد: این کسب و کار برای ایجاد تجربه جدید مشتری باید به سمت سرویس های خرد حرکت کند. این به ما امکان می دهد ویژگی های قابل تنظیم متناسب با اندازه شما ارائه دهیم.
  7. به اشتراک گذاری داده ها: شرکت ها برای پاسخگویی به تجارب متغیر مشتری ، باید به سرعت داده ها را بازیابی کرده و معنی را بدست آورند. 2021 سالی خواهد بود که داده ها تجارت را از رقبا و مشتریان جدا می کند. توانایی استخراج و تجزیه و تحلیل داده ها برای تأمین نیازهای مشتری ، پایه رشد است.
  8. تجزیه و تحلیل داده ها: بسیاری از شرکت ها برای تغییر تجربه مشتری در تجزیه و تحلیل داده ها سرمایه گذاری می کنند. داده هایی که شما ارائه می دهید مقدار تجزیه و تحلیل داده ها را تعیین می کند.

وضعیت تجارت و نوآوری های فناوری اطلاعات

Salesforce گزارشی از وضعیت تجارت و نوآوری IT را بر اساس نظرسنجی از 1739 پرسنل فروش تهیه کرد. این گزارش تخمین می زند که تنها 37٪ شرکت ها در هنگام شیوع ویروس کرونا ، مهارت و توانایی انجام پروژه های دیجیتالی را دارند. برای اینکه شرکت ها بتوانند با موفقیت از فن آوری های جدید استفاده کنند ، سرمایه گذاری در زمینه بازآموزی و صلاحیت کارمندان خود ضروری است. همچنین شما باید شریک مناسب استراتژی فناوری خود را پیدا کنید. این می تواند به طور قابل توجهی زمان ارائه فن آوری ها و شایستگی های اصلی را که در دوره عادی جدید رقابتی هستند ، کاهش دهد.

سیر تحول تجارت اجتماعی و چند کاناله

شرکت ها تبلیغات را در بستر شبکه های اجتماعی و بازاریابی تأثیرگذار افزایش می دهند تا از رسانه های اجتماعی به عنوان نقطه تماس برای فروش محصولات استفاده کنند. این تغییرات باعث محبوبیت بیشتر omnichannel خواهد شد. به عبارت دیگر ، ما در هر زمان نیازهای مشتری را تعیین خواهیم کرد و در هر کجا که باشند ، محصولات مورد نیاز آنها را تحویل خواهیم داد و خدمات ارائه می دهیم. تجارت اجتماعی نیز در راستای ترکیب سرگرمی و آموزش در حال توسعه است. در عین حال ، خرید در زمان واقعی با گسترش ارتباط بین مشاغل و مشتریان ، تجارت الکترونیکی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

علاوه بر این ، از طریق بحران کرونا 19 ، تعداد کانال های دیجیتالی که مشتریان در آن شرکت می کنند افزایش یافته است. مشتریان به طور متوسط ​​9 کانال را برای یافتن محصولات و بررسی بررسی ها و توصیه ها مرور می کنند. به ویژه هزاره ها از کانال های بیشتری نسبت به نسل های دیگر استفاده می کنند ، حتی نسل جوان Z. 76٪ از مشتریان بسته به شرایط از کانال های مختلف استفاده می کنند. در سال 2020 ، استفاده از پیام رسان و برنامه های رسانه های اجتماعی ، از جمله WhatsApp ، به تدریج افزایش یافته است. متن / پیام رسان و چت تصویری اولین کسانی بودند که در لیست 10 کانال مورد علاقه کاربران قرار گرفتند. این روند پس از همه گیری ادامه خواهد یافت. در مقایسه با شیوع قبل از COVID-19 ، 58٪ از مصرف کنندگان انتظار می رود که استفاده خود را در خرید آنلاین افزایش دهند و 80٪ از مشتریان شرکت های بزرگ در حال گسترش تجارت آنلاین خود هستند.

نوآوری در توزیع فروشگاه

با گسترش فرهنگ خرید جدید ، مانند خریدهای آنلاین و مطالبات در فروشگاه ها ، تقاضا برای گزینه های مختلف همچنان افزایش می یابد. فناوری خدماتی که رضایت مشتری را افزایش می دهد ، مانند پرداخت حضوری و مدیریت مشتریانی که در صف انتظار هستند ، دور از دسترس نیست. برای موفقیت در این نوآوری ها ، سیستم های کلیدی مانند مدیریت موجودی باید بهبود یابد. ما به فناوری نوآورانه برای مدیریت موجودی کالا در فروشگاه های مختلف در زمان واقعی نیاز داریم.

Salesforce تأکید می کند که خدمات به مشتری چه به صورت آنلاین و چه به صورت آفلاین از همیشه مهمتر است. خدمات عالی مشتری فراتر از کمک به اعتماد و تعامل مشتری است. این نه تنها به سطح پایین شرکت کمک می کند ، بلکه گاهی اوقات می تواند اعتماد از دست رفته را بازگرداند. 91٪ از مصرف کنندگان می گویند احتمال خرید محصول یا خدمتی از شرکتی که خدمات بسیار خوبی ارائه داده است بیشتر است.

نوآوری تجاری بدون سر

هرچه پاسخ به تجربه مصرف کننده به طور فزاینده ای گرم می شود ، شرکت ها باید بر روی ساخت سیستم توزیع آینده تمرکز کنند. ابتدا باید انعطاف پذیری قسمت جلویی و برنامه هایی را که مشتریان مستقیماً از آنها استفاده می کنند ، افزایش دهید. و ما باید سیستمی داشته باشیم که به مشتریان امکان پرداخت در هر زمان و هر مکان را بدهد و ما باید سیستم را گسترش دهیم. برای انجام این کار ، قسمت جلویی مورد استفاده مشتری و قسمت انتهایی جایی که کار انجام می شود و جریان داده ها باید دارای ساختار بدون سر جداگانه باشند. این به ما امکان می دهد انواع گزینه های اتصال مورد نیاز مشتریان را فراهم کنیم.

مدیر پیتزا از شرکت ها می خواهد که کل سیستم ، کل خط تولید را بررسی کنند. علاوه بر این ، ما با توجه به فرصت های فعلی خدمات ، بر سرمایه گذاری سریع در نیازهای مشتری تأکید می کنیم. برای اینکه شرکت ها قابلیت های اصلی جدید را ارائه دهند ، باید از صلاحیت های زیر برخوردار باشند: سیستم های بهم پیوسته ، دسترسی قابل اعتماد به داده های مشتری و توانایی تجزیه و تحلیل داده ها کلیدی است. سرانجام ، شما به بستری نیاز دارید که هر بخش فروش ، از جمله فروش ، خدمات و بازاریابی ، بتواند تصویری دقیق از مشتریان شما بدست آورد.



[ad_2]

By kpD56

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.